Bursa numer 1            ul. Bałtycka 37, 10-144 Olsztyn            tel. (89) 527 53 89, fax. (89) 527 37 58            bursa@ekonomik.olsztyn.pl

2016-06-07 13:35 przez Redaktor

Pierwszy Dzień Wiosny

Zimie mówimy stanowcze NIE!!!

Mieszkańcy Bursy wraz z wychowawcami dnia 17 marca wspólnie przeganiali zimę. Uroczystość uświetnia rywalizacja między grupami na konstrukcję najbardziej ekologicznej Marzanny. Śmiechów i zabawy nie było końca ale przecież o to chodzi ;-)

Konkurs wygrali wychowankowie grupy B II - którzy, by [...]

2016-06-07 13:10 przez Redaktor

Spotkanie Wigilijne

Dnia 17 grudnia, zgodnie z wieloletnią tradycją, odbyło się spotkanie wigilijne. Po uroczystym przywitaniu oraz życzeniach, świątecznych i noworocznych, płynących z ust Dyrekcji oraz Proboszcza Parafi Saletynów mieliśmy przyjemność obejrzeć jasełka przygotowane przez wychowanków Bursy.

Po tak uroczystym wstępie, przy dźwiękach kolęd zasiedliśmy do wspólnej kolacji.

2016-06-07 09:55 przez Redaktor

Wycieczka do muzeum Warmii i Mazur

Zimowym popołudniem wraz z wychowawcami wybraliśmy się na przechadzkę ulicami Starego Miasta. Podziwialiśmy Wysoką Bramę, Targ Rybny, Stary Ratusz, park, podzamcze oraz Zamek Kapituły Warmińskiej.

Mieliśmy również przyjemność zwiedzenia muzeum Warmi i Mazur gdzie z przewodnikiem wysłuchaliśmy historii Warmi, obejrzeliśmy wystawę stałą, nauczyliśmy się tworzyć [...]

2016-06-07 08:56 przez Redaktor

Andrzejki

W ostatni czwartek listopada w holu bursy zebrały się wszystkie osoby chcące poznać swoje przyszłe losy. W tajemniczej i magicznej scenerii zwoleninicy dobrej zabawy rozpoczęli imprezę. Zjawiskowe wróżki przypominały zebranym tradycje, zwyczaje i obrzędy andrzejkowe oraz katarzynkowe, po czym przstąpiliśmy do zabawy...

Wróżenia z kart, igieł, kości, trzech [...]

2016-06-07 08:29 przez Redaktor

Rajd pieszy

Jak co roku ruszył jesienny  integracyjny rajd pieszy mieszkańców Bursy nr 1. Poszliśmy lasem - Rezerwatem Warmińskim, Traktem Nieborskim do wioski Ruś. Humory nam dopisywały, chociaż wstaliśmy wcześnie dziarsko dązyliśmy do celu przez leśne ostepy.

Pierwsza stronaPoprzednia stronaOstatnia stronaNastępna strona